you sat my heart on fire!

lång jäkla dag!
knata upp klockan vart i 5.
angelica stod redo utanför porten klockan tio i 6.
drog då vidare ner till johanna och sedan till resecentrum
för att hämta upp cattis!

vi körde sedan vidare till falkenberg, ullared. blev riktigt besviken,
hittade verklige INGENTING. fick med mig en mp3, hörlurar,
3 trosor, väska, ett ljus och lösögonfransar samt  en kam för 2 kronor.
det var nog det. totalt världelöst ställe, bättre när jag var barn.
jag sa till johanna, antingen är det jag som blivit kräsen, eller så finns
ingenting, vi konstatera att det inte fanns nått. bara massa äckligt folk
som trängdes och sprang över en.

men alltid kul med roadtrip. dock extremt tråkig väg. segt att köra
så länge också. 4 timmar drygt, dock bra träning för mig haha!

ska dra mog johanna nu. ska gå en promenad och se en film.
i morgon blir det stan med pappa och köpa vinterjacka och efter det blir det
en sväng till maxi med johanna och på kvällen utgång!

ha en bra kväll. nu ska jag ut och promenera.
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0