you make me crazy.

jag bestämde mig för att radera allting.
men när jag kom till det ögonblicket gick det inte.
jag klarar inte av det. för helvete, katastrof.


förövrigt kan jag inte sova.
polisen står och blinkar utanför också..
vad som nu har hänt,

vet inte heller om jag måste flytta på min bil
i morgon innan klockan 7, om det är onsdagar
eller fredagar som är "städdag". böter sitter inte
fint i en students plånbok. i vilket fall som helst inte i min.
klarar mig utan.. bara ge sig upp och flytta försäkerhetens skull.
att man aldrig kan få sova. mitt egna fel.

nog om tjatter.
sova var det.
godnatt!



har skaplig bildbrist, men där var systrarna arvidsson tuffa, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0