trasiga byxor.

vilken jävla morgon, vilken jävla dag, hoppas på en lyckad kväll.

min morgon var inte den bästa. snön har kommit och på väg till
skolan gjorde jag magplask. halkade och slog i hela knät i marken,
grep tag i en skylt för att få tillbaka balansen, inte fan hjälpte det.
där på marken låg jag, reste mig upp fort som fan ihopp om att
ingen skulle sett mig, på andra sidan övergångsstället står en
kvinna och småler och försöker att inte skratta. mina byxer gick sönder.

jag vandrade vidare till skolan och när jag kom in dit så märkte jag att
jag hade blod på hela knät. fan tänkte jag, kan det bli värre?!

dagen fortsatte, segt som fan, höll på att falla i sömn när
bleckert stod och snacka om konst. det intresserar inte mig
för fem öre. men led igenom helvetet.

hemkommen nu och har tagit på mig nmyskläder.
ska bege mig mot parken om ett tag och ha möte.
blir allt spännande. ska vila lite och äta nu först.

hoppas ni har haft en bättre dag än jag!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0