STUDENTMÖSSAN ÄR SNART MIN!

och det gör mig glad samtidigt som det skrämmer skiten ur mig.
fick ont i magen när jag klickade på "beställ nu" och helt plötsligt
har jag beställt den där mössan som ska sitta på mitt huvud en vecka
och därefter har jag aldrig mer skola som jag är tvingad att gå i.
det var jag dock inte på gymnasiet heller, men i stort sätt..

folk då? drar det sen bara eller? den ena ska till spanien och den
andra till grekland och den tredje drar till uddevalla? okej kanske inte
riktigt så, men inte långt ifrån, och i mitten står jag, med no framtida
planer, mer än att jag vill ha hus, barn och en bil samt en hund?
men det är ju hela min nuvarande livstid tills jag kommit fram dit. om
jag någon gång gör det? vad i helvete vet jag i detta ögonblick?
skrämmande..


nog om sorg. ska ta och duscha snart. äntligen är vårt badrum klar.
bubbel och bad ska det bli någon dag nu i veckan och om jag ska
njuta. love it!

tränade på sats nyss. zzzumba och satsCore. förbannat jävla roligt! 
shaaaake that as for meeee. 

sova tidigt. se bra tv och stänga ögonen sen. 
pusssis.  


det här var fina tider, i gamla krokek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0