people always leave.

amen tjäääänare.

nyss hemkommen i stort sätt.
spenderade gårkvällen och natten hemma hos johanna.
det blev lite singstarmys med johanna, angelica, ronja och jessika.
och jag vann faktiskt en gång...


idag blir det att fara ut till mormor och käka lite god mat.
sen in till stan för att träna en stund och efter det blir det
att dra på basket med nisse, se hur det är! (;

på torsdag ska vi även åka på en roadtrip till ullared.
vet inte om det är så jättebra där, men något kommer
jag nog hitta och få med mig hem. like it! se bara om vi kan
hitta vägen, jag menar, 3-5 tjejer som inte vet vägen eller
någonting? kommer nog sluta bra, tacka gud för gps....

nu ska jag se på tv och sedan bege mig.
vi hörs.
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0