när livet leker.

känner mig ganska så schleten efter en helg som denna.
men jag msåte också meddela att det varit en av de roligaste
helgerna på bra länge, så det är jag tacksam för.

gårdagen innehöll  en promenad i ösregnet och därefter
kom johanna hit och då blev det lite fix inför kvällens bravader,
drog till angelica där det var fina människor och vidare till deli
för mys och fan va jag njöt, bra vänner alltså!

gick till otten/hugo och dansade lite lätt och varfefter småtimmarna
föll så trampa vi oss hem vid halv 3 någon gång, men ronja skulle
ju käka först, så somnade väl runt halv 5 i gueess? men man lever bara
en gång.

kände mig inte så trött när jag vakna i morse. åt min roligaste frukost
på länge med ronja och därefter knata jag ner till sats och sprang några
kilometer i intervaller och byggde på mina fjuttiga
armuskler och magmuskler i hopp om att bli starkare! (;

fars dag idag, blir käk och mys här hemma, nicoline och marcus kommer
även på besök. god mat och myspys. men först väntar ett bombnedslag
i mitt rum som måste tas bort, fyfan vilken röra. shoooot me.

långt inlägg. men fan va skönt och jag har faktiskt ingen ångest inför
skoldagen i morgon, GÖÖÖÖTTT !

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0