jag vill leva mitt liv med dig, inte utan dig.

dagen har gått i ett. när jag kom hem från mässan i stockholm
kände jag ett stort behov av att få träning, hade ingen lust
att bara gå och löpa eller träna styrka. gick in och tittade lite fort
om sats hade några program och visst fan, en halvtimme senare
var det spinning! där befann jag mig då, 5 minuter innan det börja.
snabba ryck. trampa på som ett djur och min träningsvärk
är på god väg! love it. dagens pass innehöll bara backar. shootme!
konstigt nog gör jag det frivilligt... 

plumsade sedan i badkaret när jag kom hem, satt där och läste
en bok och åt mandariner tills jag blev proppmätt.

under en del av idol pluggade jag svenska så nu är även det klart.
och därmed tar jag en välbehövlig helg. nästa vecka väntas ett prov och
svenskatal. böhö.

sova nu!
haré!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0