jag vill inte veta av dig.

godkväll.

vilken jävla dag.
har varit helt underbar!

mat hos mormor, jättegooott!
fick även lite pengar, tack så mycket, bästa momo.

drog hem och gick till sats. körde styrka och löpte
5,6 kilometer på löpband. det är segt, men fan så skönt.
drog sedan därifrån direkt till dolkphins och såg de. de vann
och det var rätt intressant. fick dock förjävla ont i röven alltså.
platserna att sitta på var ju lika med betong, med andra ord stenhårt.
men jag klarade mig med lindriga skador.

drog vidare, jag och johanna hungriga som fan, jag i alla fall.
vad har vi för alternativ?  mcdonald! att prova mcdriven är nått nytt.
så varöfr inte? med johannas feta bil trängde vi oss igenom den och jag
fick cola istället för vatten.. johanna skulle betala, får jag mitt kort förihelvete
brister johanna ut, whaaat tänker jag. var i helvete har du plånisen då?
jag betalar sa jag. svårare än så var det inte. åkte glatt därifrån... mätt och
belåten och några kronor fattigare. men vafan gör det?! lever bara en gång.

hem oh nu är det barca på tv. 1-1 ståre. kom igen nu vafan.
ska sova snart, i morgon väntar en ny träningsdag och upplevelser.
sov gott sen.
puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0