jag vill göra något sjukt.

vilken VÄRLDELÖS dag.
tackar gud för att jag har fotbollsträning ikväll som jag ser fram
emot som fan. fråga mig inte varför. men det ska bli roligt.

har sovit som en gud. 10 timmar närmare sagt.
vet inte när jag gjorde det sist. känner mig utvilad för en gångs skull.
kom hem och det första jag gör är att bli sur. är hungrig som fan också.
finns dock botemedel på det. men orkar inte bry mig. hoppas hungern
lägger sig snart i stället. låter ju vettigt. not, men jag vet tydligen
inte bättre än så.

ronja får följa med på kryssningen! så jävla roligt enligt mig.
riktigt kul. tjejen från funcruises gör mig lite gladare.
jag längtar till studenten. faktiskt.

el classico ikväll. eller hur det stavas. ska bli mysigt, hoppas nu på
att barcelona går därifrån med 3 pinnar. det är ju årets match.

nu dör datorn också.
haré.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0