jag vill fira och leva livet.




har varit en ganska skön dag. blev dock inget plugg
som jag hade hoppats på. men blev en trip till lillsjön med
angelica och beenny. varade dock inte så länge men en stund iallfall.

drog hem och lagade käk. sedan gick jag till sats där jag
spenderade 3 timmar. har fått en schema nu på vad och hur
jag ska träna i gymmet och det känns bra.

körde även spinning i en halvtimme och core i en halvtimme
så i morgon kommer jag inte kunna komma upp ur sängen.
träningsvärken har redan börjat smyga sig fram.

i morgon drar johanna, angelica, cattis och jag till ullared!
man vet aldrig vad man finner där. men jag ska nog se till att få
med mig något vettigt hem. dags för mig att sova nu. ska ju som sagt
upp klockan kvart över 5 i morgon. åker härifrån kvart i 6 typ. faint.
jag fick även äran att börja köra. kommer aldrig hitta dit! men men.

sova var det! ha en bra dag.
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0