jag vet ingenting och kanske lika bra det!

när börjar jag idag?
bra start på dagen känner jag. vet inte ens när jag börjar.
har utvecklingssamtal någon gång på morgonen, frågan är när?
lena blir nog inte allt för glad om jag missar den, men jobbigt att
gå till skolan och vara där 2 timmar innan jag har tid? fast vad vet jag..
onödigt tänkande.

drar en stor suck när jag inser vilken helvetesvecka jag har.
träningen drar igång på tisdag med, på ett sätt skönt, men nu börjar
försäsongen och det är allt annat än roligt! fyfän.

men om jag kanske ska borsta mina tänder och sedan smågå
till skolan i den underbara snön som fallet så fint från himlen.
jag är lite småpoetisk nu på morgonen. poetisk kanske var fel ord.
äsch, skitsnack. hejdå! ha en bra dag people!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-11-22 @ 09:47:43
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0