JAG KOMMER ALLTID ATT LE MOT DIG, VAD SOM ÄR HÄNDER.

dagen har fan gått konstant!
från halv 6 i morse med spinning
till nu, då jag för i stort sätt första gången jag kliver in
genom hemdörren! an så skönt. nu är det helg!

kvällen kommer bestå av att vandra vidare till eneby
för att se idol och käka lite gott med godis.
sedan umgås med ronja ett bra tag, sounds nice, ha?


dagen har annars innhållet en hel det skola!
pissfredag, skolmässigt. sluta dock vid 2 för att
martin och jag var snabba som djur på samhällen. gööööttt.

drog en sen lunch/tidig middag med ronja och därefter
gick vi vidare för en kopp te! där gick 4 timmar. cheeck.

ae ska dra mot nicoline och fixa lite skit innan.
höres va.
pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0