jag gör allt jag kan för att du ska förstå.

godkväll.

utvecklingssamtalet gick bra och jag var i tid faktiskt!
djupa frågor om studenten och vad jag gör i november
om ett år, det är läskigt, för ett år sedan hade jag sagt:
jag går i skolan. idag vet jag inte svaret på en sådan fråga.

har pratat framtidsplaner med mamma. känns som att
saker och ting kommer att lösa i värsta fall hamnar jag på gatan.
men jag ska försöka undvika det så gott det går.


ska dra och dansa zumba vid halv 7. denna gång ensam.
det är lite läskigt. jag är ju inte allt för bra. men jag lär mig.
blir core därefter också. bra för magträningen!

sen är klockan 9 och plugg väntas och sedan enormt mycket sömn.
mina inlägg har blivit så torra. vet inte vad jag ska skriva om.
orkar nite mer.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0