hold my hand

hold my hand - Michael Jackson (duet with akon)
helt insane galet bra låt, jag älskar den. värd att
lyssna på.


dagen har varit skapligt. jag har sådana humörsvängningar.
jag blir arg för minsta lilla och bara kokar sen någon minut senare
är det bra igen.

gick och försökte få lite sponsorer till vårt projekt idag på förmiddagen.
gick väl relativt bra måste jag säga! framsteg.
drog till skolan och åt potatisbullar, fan inte gott men slank ner.
småföretagande, pratade mest om saccomäsan som är på fredag.
hade även handledarmöte med projektet, kenta tycker om vår idé!
supeeeer.

ska dra och träna vid halv 7, se hur det är! men ska nog gå vägen
idag också. ska äta. herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0