ey, va tyst.

godkväll people!

seg skoldag och snöstorm som jag avskyr mer än något annat.
hade geo på förmiddagen och estetisk på eftermiddagen.
skulle skriva en låt. jag är inte någon skrivare..  -.-
men måste säga att mitt bord är lite roligt. jag gillar det.
så sjuka alltså! (y)

träningen startar ikväll! har smått ångest för det,
det är nu försäsongen sätter fart, den värsta tiden
på fotbollsåret! men det är bara bita i det sura äpplet som
den lilla klyschan säger och stå ut.

ska äta fisk nu.
puss!

förövrigt har jag blivit en klantig jävel.
kan inte handskas med mat, igår tappade jag
gaffeln typ i hela knät och ris flög överallt.
idag spillde jag korv på golvet och i knät.. gegg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0