BEAT IT!

aloha!

kom hem för en liten stunde sedan. varit och pumpat på gymmet,
tufft ord där med pumpat (h). nej men seriöst har jag använt
mina muskler lite granna, först lite styrketräning och därefter
har jag skaakat rumpa på zumban, fyfan så roligt det är, samtidigt
som vissa grejer är riktigt svåra för en nybörjare som jag.
körde även corepasset. mage och rygg. behövligt och gött.

dagen till ära har annars bjudit på spinning kvart i 7 i mrose.
dead fish. segt i morse, men jag kämpa på. drog sedan till skolan
och var där klockan 9, började skolan halv 1. ovärt?! köttbullar till
lunch i alla fall, då blev jag nöjd :)

hem och vila lite och sedan dra till gymmet som sagt, så så har
livet vandrat en dag som denna. ska stoppa mängder av mat i magen
nu och sedan se ett paradise avsnitt och sedan sova lugnt..

puussin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0