all i need is you.

världens bästa låt. kan inte sluta lyssnaa.
shalalalalaaaaa.



det var tider då man var grön. förövrigt ser jag ut att vara en fet sumobråttare.
men vad gör det?


dagens dag har bestått av projekt från 10-12 typ.
chilligt. var hemma och gjorde det, as usually.

drog sedan vidare till parken i 10 minuter tills jag insåg
hur förbannat kallt det är i sverige och att mina små tår hade
blivit isbitar. traska då hem och sov istället.

käka pannkakor i mängder och sedan drog jag till parken igen,
denna gång för att träna. kämpa på där i snöstormen
och lyckades få med mig en blåtira på knät och stora läppar.
men världen går inte under för det. ny träning i morgon. nya möjligheter.
löp bara och se glad ut... typ

ledig i morgon med LOVE IT A LOT.
ska dra och träna fotboll på morgonen med skolan och sen plugga hela dagen
har så fett mycket att göra att jag spyr på't. sen träning på kvällen.
jag känner att jag lever i varje fall, ett tag till, tills jag är mer död än levande. 

ska fortsätta lyssna sönder låten och äta min mannagröt.
PUSSS! 

 

Kommentarer
Postat av: annie

heter låten bajscarro? eller rättare sagt med vem`?

2010-11-25 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0