you're not along, together we stand, i be by your side you know i'll take your hand.

nu är det natt.
jag är klar med mitt arbete.
satt från 5 till halv 11 ungefär.
många timmar, svårt arbete men nu är det över.
jag har ingenting kvar i skolan.

en svenskauppgift bara. sen är det klart och den ska göras
på måndag och det känns så förbannat skönt!

sen börjar jag trean och det sägs vara ett slappt år och
det ser jag fram emot. men först fylla 18 och sedan sommarlov!
inte långt kvar, nono!

sovmorgon i morgon.
till halv 1, dock ska jag upp vid halv 9 och
försöka vara på körskolan klockan halv 10.

sen blir det spanska hela eftermiddagen för att sedan
gå hem och sedan bege sig till fyrby och träna.
känner att jag behöver träna.
har nästan lite ångest för att jag inte har rört på mig idag.
det är inte bra, uschibuschi.

men nu ska jag se en film och sova.
såg aquamarine igår. töntigaste filmen någonsin.
rekommenderas inte.

puss & godnatt.


så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0