you can't hide anymore.

tjena mittbena!

ligger i sängen och småsover.
ser klart på filmen som ajg började igår innan jag skulle sova.
men jag orkade inte se hela så såg klart det sista nyss.
så himla fin film, post grad. se den!

ska väl ta mig i kragen och packa min väska snart.
ska åka och träna om drygt en timme, jääääsp.


dagen till all ära har rullat på bra.
träningen i morse nämnder jag ingenting om, för
helt ärligt så sög den. urdålig var jag också, så nej.

engelska sen. kollade på ombytta roller. en film alltså.
så himla skönt! den här veckan har varit skön.
kollat på film 2 lektioner & sen bara varit. lovely!

4 veckor kvar till lov.
typ.. nu ska jag vila sista 10 minuter.
pusse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0