vistelse i krokek!

hej där!


hoppas livet är bra!
förmig funkar det strålande.
denna söndag har varit rolig.

har bestått av en heldag med johanna och angelica. 
mycket fina tjejer. Johanna och jag vaknade i morse och vid 1
tog vi bussen ut till krokek. Kollade på fotboll, Krokek vs Valdermarsvik.
Krokek vann med 4-0.

sen åkte ak, johanna och jag därifrån & gick till ICA och åt glass.
det var gott! sen vid halv 5 åkte vi hem. så jag var hemma vid 5 typ.
har varit en skön dag!

nu ska jag snart åka och handla med min mor.
jag älskar att handla mat. det är roligt!

HA EN FORTSATT BRA DAG!

i veckan går vi bara måndag, tisdag & ondsag!
braaa, det är kort vecka! och på torsdag åker vi till
gröna lund med laget! det ska bli roligt!

puss!


det var fina tider med fina tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0