vilken hektisk dag!

här sitter jag nu.
är så otroligt trött!
min dag har varit skön, lugn men ändå så hektisk!

idag har jag:
redovisat om koreakriget - onödigt krig på 3 år. 
kollat på lite fotboll - intressant.
hoppat över lunchen - förbannat illa.
gått och gjort spanskaprov - jag får nog G, THANK GOD!
kollat på lite mer fotboll - ännu mer intressant.
träffat hubbe - det är inte varje dag! 
suttit och läst om hur en bil är uppbyggd - vem fan bryr sig? jag ska bara köra den.  
tagit löpet för att åka till träning - hektiskt!
kollat på ännu mera fotboll - jag kan inte träna, blä.
pluggat teori - jag kan lite mer!
ätit - så behövligt.


min mat har inte varit bra idag.
frukost vid halv 7. ingen lunch.
vrääkt i mig plopp för att orka.
sen tagit 3 knäcke vid halv 6.
vid 9 blev det 2 pannkakor.
jag mår illa.

nu ska jag njuuuta av att bara sitta och fortsätta må illa.
i morgon ska jag ta mig i kragen. ska få mycket gjort.
ska inte träna på morgonen så jag ska dra mig 
ner till körskolan, klockan halv 9.


 puss & godnatt kära människor.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0