vad hände här igår?

trevligt att lite nytt folk har hittat hit?
brukar inte bry mig speciellt mycket om hur många som
läser, men visst är det roligt att flera läser. haha!
aja!

annars då?
min dag har bestått utav 2 timmars gloende vid himmelstadlund.
vi hade ju challange idag och min uppgift var slutet. gjorde inte så mycket
och efter två timmar fick vi gå hem. för övrigt så vann lärarlaget & sen kom
trampe, min klass! brabrabra. challange innbär för er som inte vet att cykla,
springa över en mil och att sedan simma en sträcka.

vid 1 gick vi hem, eller jag drog mig till körskolan. satt där från 1 till halv 5 ungefär.
så enormt segt! men i morgon ska jag börja med nya saker där. alltid lite bättre.

träning sen på kvällen.
måste säga att det var ganska så roligt.
skönt att få träna på fyrby, fösta gången detta år! gillar jag massor.

nu ska jag käka och sedan se en film.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0