there is a possibility? you're the only one who knows..

godkväll.

mår illa. ska sova om en stund.
jag är inte klar med engelskan. men jag gör den i morgon.
jag måste till skolan i morgon. har engelska, på fredag har jag
engelska nationella, sen mattelektion, 3 timmar.
vilken underbar fredag jag har att se fram emot. kanske inte va?!

förövrigt har jag haft en lugn dag. har ju varit hemma.
har försökt pluggat engelskan, men somnade skönt i soffan istället.
så det kan gå när inte haspen är på.

dum som jag är tränade jag sen?
men det var roligt. faktiskt riktigt roligt!
jag blir glad av att spela fotboll just nu.

men nu ska jag sova, eller jag ska se en film.
tror det blir post grad. hoppas på att den är bra.
såg ju 17 again igår, och han är bara så snygg! hihi.
bra film & i morse såg jag på all about steve, mohaha!
fick mig ett gott skratt, riktigt rolig! ujuj, seeee it!

som sagt: GODNATT! 



du är verkligen en utav mina bästa vänner.


you know that you're one of my best friends,
and i don't know how long you've been there.
 i'm tired of this now, i have tried to do my best,
so now it's up to you, my friend. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0