sweet little princess.

hi you.

pratade nyss med mormor i telefon.
mycket trevligt! mycket trevligt! länge sedan faktiskt.
hon är bra min mormor,  love.

min dag har annars varit dålig.
började med attt stenförsova mig!
vaknade av att jessika skicka sms klockan 8!
jag börjar skolan halv 9, och tro det eller ej,
jag var 5 minuter sen! bra jobbat av mig.
dock hoppade jag frukosten, illaaa.

men gick hem vid 10, vi var klara så jag och johanna
lagade mat. blev väl helt okej för att vara jag som lagat.

spanska på eftermiddagen, det är segt & tråkigt så in i helvete.
finns inget positivt med det, verkligen inte någonting!

snart träning.
nu: körkortsteoriplugg :| 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0