starta ett nytt liv, det vore nått.

men tjeenare va.

mår bra. min dag har varit gaaanska så lyckad må jag säga!
gick ju som sagt till träningen. tog runt 45 minuter.
väldigt skönt. höll dock på att bli överkörd. jävla pucko.
but i survived, som tur var, heh..
förövrigt tjänade jag 81 kronor på vägen.
sitter aldrig fel. ibland är turen på min sida och sådana
stunder gillar jag skarp!

träningen då. gick väl sådär va.
men jag slet mig igenom den. och efter det blev det
macka, jag åt och det var förjävla gott just denna dag.

nu blir det att se en filmrulle.
men först en kort promenad med mamma och doggs!

JAG SER FRAM EMOT MIN HELG!
DEN KOMMER BLI BRAAVOS.

- i morgon: först skolan, rugby. sedan stan. sedan match.
på kvällen blir det chillidill med ronja.

- lördag. en match i boren. vi går för vinst! sen då? vad sägs om en liten klassfest i blacka?
jotack. det blir roligt! tramps and ronja, BRA!
söndag: slingeliding i håret. jag är stenigt nervös.
som jag kan minnas mina 17 år, snart 18 har jag inte gjort en slinga, ever.
men ska försöka att inte bli en randig zebra eller som kalles kaviar.





fick hem de där skorna som hon har på sig.
måste säga att jag gillar de, enkla men fina, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0