RUN TO THE HILLS, RUN FOR YOUR LIFE.

CAUSE IT'S US AGAINST THE WORLD,
YOU AND ME AGAINT THEM ALL.
- remember?

amen tjenamors, kors!

min dag har varit roligt,
men dock inte så soligt.
engelska nationella var inte lätt
och maten gjorde att jag inte blev mätt.

ae fan. jag orkar inte rimma mera!
det är inte lätt, det är verklgien svårt.
ska fortsätta mitt rim senare, när jag har mer tid.

för ikväll nu snart ska jag se på amtch. eller halv 7.
eneby - mjölby. det blir roligt! go eneby.

förresten så kommer jag bli helt körd på nationella i engelska,
för det var verkligen svårt, enormt svårt! jag kunde INGENTING.
men vad fasan ska man göra?! skjuuut mig please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0