röda kinder, ohyes!

vilken underbar dag jag har haft.

åkte till landet som sagt, har spelat lite fotboll,
lekt lite, ätit i mängder, solat och bränt mig.
- helt enkelt varit underbart.

åkte hem vid halv 8 ungefär.
gick hem och fixa lite, sen gick jag
till johanna och där var även angelica.
såg på fotboll och sedan ville arvid och erik också
se den, så det var väl trevligt! gick hem sen efter matchen.

så snart ska jag väl sova. jag börjar bli trött.
sov allderles för lite inatt och sådär.
så nu blir det snart att sova, ensam i min säng.
ensam i lägenheten. lite läskigt,
mamma och pappa är på landet så skönt att vara
ensam hemma känner jag.

men aja. ska se kalrt de sista 15 minutrarna av fimen som går på tv.
puss & godnatt! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0