packed your bags and walkey away, there was noting i could say,

' that you never were the best for me.

godmorgon där.

sitter vid köksbordet och lyssnar på erik grönwall. haha!
kan inte sluta lyssna på låten over you. den är såbra.

dags för lite ryggby om typ en halvtimme.
jag är dålig på rugby. tråkigt är det också. pesemist?
vet inte ens hur det stavas.. ha!

hopppas innerligt att det inte är någon matte idag.
för det har jag itne tiiiid med! har mycket att göra idag.

ska köpa present åt pappa.
äta med johanna
lämna min cykel
sen om jag hittar en avslutningsklänning och till studenten.
ska spela match.
ska träffa ronja.
det är mycket!

men fyfan så udnerbart med fredag! pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0