om man ska ta och börja knalla.

hejdär!

fick veta mitt betyg i engelska.
VG! hur braa?! jag höll nästan på att börja gråta av lycka.
jag är överlycklig. mer än överlycklig! det här gjorde min dag.


gick sedan efter engelskan och fika med johanna.
mycket mysigt må jag säga. hon är allt rolig.
fick mig många långa skratt, crazy kvinna!

nu ska jag snart börja gå mot träningen.
har ju en bit och gå, men det sorliga är att jag inte vet hur
lång tid det tar att gå? vore ju inte såkul att komma sent,
men inte heller kul att komma allt för tidigt? kanske tar en timme?
lite mer? ska stanna och köpa en dricka på vägen. vore götta.

haré bra så hörs vi efter träningen! nu är det mindre än 2 veckor kvar
till min dag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0