my day.

godmorgon!

har just ätit en god frukost.
ska gå ner mot stan med min padre om en
liten stund. en ny dator ska tydligen följa med hem
och lite patroner och sådan tråkiga saker.

jag ska försöka få med honom in på hm eller monki.
vill ha ett par leggings, trots att det börjar bli sommar.
men vi får väl se hur generös father är idag.
på tal om annat har jag runt 500 kronor i mynt nu!
det är bra jobbat! ;D tjejen som sparar (h)

nu ska jag borsta mina tänder.
sen ikväll är det träning och efter det blir det att se IFK
med johanna och angelica, och sedan käka glass?
men det är ju inte så fint väder, så vi kanske skippar den,
vad vet jag? nothing.

ha en strååålande bra dag!
puss.


bjuder på en ENORMT asful bild på mig och ronja.
sitter också och klurar på mitt öga, varför det är vitt? skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0