min kära lilla kompis, vad du är söt min kära lilla vän.

ibland behöver man en stund med sin vän.
en enkel skön slapp kväll.

ronja var och åt och jag satt bredivd
med körskoleböckerna i högsta hugg.
fick lite gjort faktiskt. bra gjort av mig.
när man väl har börjat flyter det på ganska såbra.
men ack så tråkigt det är.
ack? det var gammaldags.

i morgon blir det en heldag i skolan.
spanskaprov and so on. kan nada.
sen efter det raka vägen till körskolan.
ska sitta tills de stänger, okej kanske inte.
men nästan! blir ingen träning för jag
kan fortfarande inte springa, kankse kan småjogga?
jag vet inte. har ändå inte tid i morgon..

nu ska jag gå ut med min mamma och mina två söta
vovsar, nemp och bemp.

höres en annan dag.
tjapårej!


med dig mår jag bra, min kära vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0