los animales,

godmorgon.

gudars vad jag är trött!
igår tycker jag att det var ganska trevligt ändå!
vi käka lite mat och spelade lite spel.

gick och kollade var det där Q-saken var.
men vi gick lika snabbt därifrån. eller jessika & ronja stanna.
men inte emma, johanna och jag.

vi gick till haga istället. var inget speciellt där.
tog det bara lungt. skönt & trevligt faktiskt!


idag ska jag och johanna åka till djurparken (H)
ska äta glass och kolla lite djur, ska även kanske åka
en karusell, MOHAH. tuffingar till maaaaax!

kameran är även med så det kanske blir lite bilder,
för en gångs skull. jag är inte världsbäst på att lägga in bilder.
men jag har inte så mycket bilder.
så ..

nu blir det frulle med johanniii.
pusssen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool tjej. :o

2010-05-01 @ 10:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0