listen to yourself.

tjeena!

skön och slapp dag.
vaknade vid kvart i 11 och så gick johanna och jag upp.
åt lite frukost och sedan la vi oss i sängen och checka klart
bröllopsfotografen som vi började se igår kväll.
men eftersom vi båda stensomna i soffan igår så såg vi klart
den idag!

gjorde oss sedan iordning runt 2-tiden, heh..
och sedan gick vi runt en liten promenix och hamnade
sedan på lindahls och käkade glass! mummsigt.
underbart väder dessutom.

så kom hem för en stund sedan. mamma och pappa hade kommit hem.
så kul att se de, de har ju börjat vara på landet nu så mycket som möjligt.
vilket innebär att jag är ensam nästan varje helg nu! skönt, haha!

bara typ 4-5 veckor kvar i skolan. så jävla underbart!
jag vill verkligen ha sommar nu, nu nu nu!

nu ska jag packa min väska.
min mobil är fortfarande ur funktion. laddaren försvunnen :|

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0