kompis det går bra nu, så jävla bra.

hej.

min dag har inte varit bra.
jag gick upp i morse, kvart i åtta,
åkte sedan buss i över 3 timmar mot kalmar
för att lira lite fotboll. blev torsk med 2-1.
och domaren var totalt värdelös, det ska ma verklgien itne skylla
på, men lika var vi värda!

drog med mig det fetaste blåmärke jag någonsin haft,
snyggt? jamen visst. blue woman. nej kanske inte men
nästan. fick även en stukat fot med 10 minuter kvar.
så himla typiskt mig, blä. det går inte bra nu, inte alls.

jag ska sova snart om en liten stund.
är så himla trött. har vräkt i mig en sallad med
kräftor, räkor tomat gurka & sånt gott! så jag är mätt.
nu vet ni.

ska se klart ballar av stål. sen säger jag godnatt till en film.
puss & hej, leverpastej.



ful bild, och jag vet inte varför den las upp här av mig. men äsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0