klockan är 04.09, men håll käften pontus!

vilken bra klass jag har!

igår då, spelade ju match.
gick inge vidare. nu lämnar vi det.


stressa som en jude hem. bytte om och satte upp håret i en fläta.
sedan tog jag och ronja löpet, jag menar verkligen löpet ner till resecentrum
för att hinna med 9-tåget ut till kimstad.
och duktigt nog hinner vi och efter mycket om och men sitter vi på tåget!

hamnar sedan hos Nicole efter lite bussbyte.
mycket trevlig kväll. den bestod av grillning, kubb,
dans, prat och singstar! muy bien.

somnade väl vid 6-tiden någon gång efter att pontus vägrat stänga igen
sin lilla mun. jag säger bara att den mannen kan snacka! inga problem.
en liten pina sådär, men han är rolig.

kom hem nyss. är trött.
min dag kommer bestå av en dusch nu, sedan en promenad till
hageby där jag ska slinga mitt hår. det blir spännande! och sedan
ska jag ta en promenad med ronja ikväll. för i morgon är det ju skola.
ååååh vad jag längtar! inte.

HA EN UNDERBART BRA DAG!
pussss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0