jag saknar dig.

jag är en trött tjej nu.
det har varit en händelserik dag.

teorin segade jag mig igenom. det är verkligen inte roligt!
men det är bra, ecodriving. mmmm, så intressant.
känner ironin.

efter det gick jag hem i vilket fall som helst.
var hemma runt halv 7. träffade ronja & clara på vägen hem.
trevligt sådär! 

gick sen ut på promenad med johanna. gick lite runt parken och en liten bit.
ingen längre runda. jag har träningsvärk sen igår. men det var skönt med en
kvällspromenad lagom till att gå innan solen gick ner. mysigt!

nu ska jag stoppa något i magen.
sen ska jag gå och se en film. jag är så enormt trött.
har huvudvärk också. men det är väl så ibland.

kanske är det för att det är onsdag i morgon?
det innebär ju spanskalektion. men jag måste på den i morgon.
jag ska vara en duktig tjej.

hejdå.


if i could turn back times.
jag har världens bästa storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0