jag saknar dig.

hej.

sitter på balkongen i den underbara solen och lyssnar på musik
borde öppna matteboken men vem fan har lust till det?
inte jag i alla fall..

min dag har varit skön.
gick inte på fotbollen i morse.
har ju stukat foten, så stannade hemma.
hade dessutom ont i halsen så jag var hemma hela dagen.
följde med mor och handlade lite mat.
fann mig 2 armband ochså, wiho. alltid roligt med sånt.
ska köpa mig ett par byxor sen också, men det blev inte idag.
hihi, busigt!

ska gå ner mot körskolan sen tror jag.
om jag har lust till det, om inte pappa redan planerat
in körlektioner. annars kanske jag gör det, eller i morgon.

ska väl plugga om en liten stund. men jag vill inte.
har ingen lust med skola alls. vill inte ens gå dit.
tycker det rent ut asgt är piss tråkigt, men det blir ju vad man
gör det till, men gud nej så tråkigt det är. jag behöver ett långt
lov, sommarlov nu tack. 18 år, nu tack.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0