jag har tagit mig till nästa steg, jag kommer klarar mig.

' allt kommer ordna sig och bli bra.
det har bara tagit en enormt lång tid.
och längre tid kommer det ta,
men jag börjar förstå.

älskade sommarväder, eller vårväder kanske.
sitter på balkongen och käkar frukost och lyssnar på musik.
mysigt!

idag har jag idrott nu på morgonen, sen är det matte.
ska hinna sola idag, sen får jag se om det blir någon körskola.
de stänger ju 1, så det kan bli lite tight med tid.

jag har ingenting planerat idag/ikväll och det känns så
jävla skönt. så vi får se vad som händer!

nu ska jag knapra i mig det sista av min yoghurt och flingor
och sedan gå och lägga mig igen, inte bra att göra så. men skönt är det!

HOPPAS NI FÅR EN UNDERBART BRA DAG OCH HELG.
PUSS.


midsommar - 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0