is it true, what i hear about you?

godmorgon!

sitter i sängen. samling till match om sisådär 1,5 timme.
matchstart 15:00! men nu borde jag väl sätta igång och vakna till liv.

blev en mysig kväll igår. Eneby förlorade tyvärr!
men de kämpade på bra och jag tycker att de var värda att
vinna, de var lite bättre men hade nog inte turen med sig helt enkelt.

på kvällen sen så kom angelica hit.
vi gjorde inte speciellt mycket. snackade om det lilla liv vi lever.
kom väl nog inte fram till nått speciellt, men det var mysigt ändå!
hon är en bra tjej!

idag måste vi slå husqvarna! det är hemmamatch och vi ska äntligen
spela första matchen hemma på riktigt gräs, i hope!
det kommer kännas bra & nu ska vi kämpa.

ikväll blir det mysipys med johanna. vi ska äta nått gott och sedan
gå på bio, om det finns biljettter kvar, annars tar vi väl en annan film.
men jag vill såå gärna se the last song!

men nu måste jag äta. annars skjuter pappa mig att jag kommer vara sen.
thih, jag är jämnt sen! men jag gillar det.

puss.


bjuder på en gammal bild som är tagen för sisådär 3 år eller någe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0