ibland känns det som jag lever i ett zoo.

godmorgon!

pappa öppnade min dörr vid 7-tiden för att fråga var jag hade lagt
hans bankomatkort. jag svarade sömnigt och sedan stormar 2 hundar och
en katt in.. jo men där försöker jag sova samtidigt som den stora hunden hoppar upp
i min säng & lägger sig och den lille doggy står på kanten av sängen och sedan
slickar mig i nyllet! ah tja.. katten hoppar upp i sängen och lägger sig bredvid mitt huvud.
ja men thank you daddy. somnade efter mycket om och men om
och vaknade sen vid 20 över 8. då jag gick upp...

träning nu !
vet inte om jag ser fram emot det eller inte.
det går ju inte så överdrivet bra just nu. men men.
that's life!

sen svenska!
sen ikväll träning, igen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0