i wanna be in love by you.

HEJ!

min dag har varit så himla bra och jag är så himla glad idag!
underbaraste 1 maj. dock har det varit lite kyligt, men usch,
vad gör det när man mår bra och det mesta känns underbart?

djurparken var mycket trevlig!
blev mycket kort, as usually när man ger mig en kamera och sätter
mig i en djurpark med alla djur. jag blir som ett litet barn på nytt.
man kan nog inte tro att jag är 17, nästan 18 där inte. nono!

bilder kommer ikväll när jag kommer hem från josefine.
för nu blir det att fixa till sig lite och sedan åka dit och fira den
gullsan, hon har ju fyllt 18 år. stor flicka! så det blir nog muchous
trevligt!

och den som sa att jag svär mycket , whopps! sorry. ska bättra mig.
mohah. johanna, min söta vän läste i en tidning att det hjälper att svära
om man typ får ont eller typ, det dämpar smärta. inte för att jag har ont eller så.
men nu vet ni!

ajaaa.
nu måste jag fixa!
pussen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0