he was a boy, she was a girl.

träningsdax!

känner dock inte för det! men det kommer säkert!
sen hoppas jag på att vi får se andra halvlek av eneby - smedby!
jag vill så gärna se den! vinn eneby.

IMORGON SKA VI TILL GRÖNA LUND MED ENEBY!
HUR KUL KOMMER DET INTE BLI?!
dock har jag hört att det ska regna. men vad gör det?
bra sällskap, jag äslakr karuseller, pirret i magen.
det finns ju ponchosar också.

nu måste jag packa väskan!
har varit ne bra vecka.
kommer bli ett bra slut.

kom även på idag att det är exakt 28 dagar till min födelsedag, 9;e juni.
det vill säga 29 dagar till folket tar studenten, 10;e juni.
- det är inte långt kvar.

hejdå!



gud vad man förändras på ett år! förra året då vi var på gröna lund
med eneby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0