för bra för att bara sant.

hej där!

kom hem för en liten stund sedan,
ska hoppa in i duschen strax hade jag tänkt mig!

min dag har varit bra, som jag trode att den skulle bli redan i morse.
på samhällen i morse spelade vi pingis. det var nog det vi gjorde hela
lektionen, hah!

sen så hade vi lekstuga. Anni & deras grupp höll i eftermiddagen
och den spenderade vi på himpafältet. lekte lekar, spelade lite fotboll,
och sedan grillade vi korv och drack festis. mysig eftermiddag!

sen vid halv 5 ska jag på teorilektion. så himla tråkigt men jag måste.
jag kommer aldrig ta körkortet till min födelsedag. NEVER, har inte ens
öppnat teoriboken ännnu, minus till mig.

dusch var det!
puussi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0