fight!

' det är inte lätt när saker och ting inte går rätt väg.


träningen idag var lugn. pratade ganska mycket och sedan
var det tobias som höll i det. blev lite styrka och för första gången
fick jag kramp i baksida lår! ganska roligt, väldigt ont! haha.

slutade träningen rätt tidigt. så ronja och johanna, rempa och jag gick ner och
kollade på herrarna som spelade match mot syrianska tror jag.
syrianska vann med 3-2. angelica och felicia kom även ner en stund och kikade :)
väldigt underhållande match måste jag säga.
tusen gula kort delades dessutom ut! helt sjukt,

kom hem och kekade lite mat. gottigotta!
snart ska jag gå och lägga mig och se klart på
filmen jag började se igår, somnade ju efter 10 minuter.
haha!

men sov gott!
puss!


BRA TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0