everybody cry, sometimes.

jag orkar inte mer.
jag kommer aldirg ta mig igenom det här.
jag försöker. men det är svårt. det svåraste jag någonsin
gjort, varit med om. det är ett rent helvete.


att jag inte inte tränat sen i måndags gör mig dessutom tokig.
har varit ute och gått ikväll. men kände att det inte blev tillräckligt
långt. ångest över det. kom hem och gick in på mitt rum.
tränade styrka. och nu orkar jag inte mer.

i morgon är det två träningar.
det gör min dag.
ska även gå ut och gå jättelångt med nemo i morgon efter
fotbollsträningen som är på morgonen. frågan är bara,
var ska man gå? vore bra med ett mål. kanske gå till eneby och tillbaka,
hälsa på nicoline och hoppas hon är hemma. det ska jag göra.

nu ska jag slänga mig i duschen för jag är svettig. heh..
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0