du är en av flera tusen.

' people always leave.


sitter i sängen. känner mig enormt för trött för att sitta här.
men jag ska snart se en film tänkte jag.

ska ju upp vid 8 i morgon och sedan bege mig mot
storstaden, stockholm. Ska spendera en heldag på grönan
som jag nämnt tidigare! kan bli mycket roligt, kommer bli mycket roligt.
karuseller är det bästa jag vet, trots att jag bara blir mer höjdrädd för
varje år som går. men oj så spännande det är och känna pirret i magen som
gör att man bara måååste åka en gång till, härligt.

träningen förövrigt, ja vad säger man?!
katastroooof från min sida. men det bästa var att
eneby slog smedby - igen! 2-1. bra jobbat tjejer.

nu blir det film, fighting!
pussipuss.


bjuder på en sommarbild. värme, glädje, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0