du äger inte hela stan, idiot.

godkväll !

kom hem från träningen nyss!
det gick sådär, jag kan då inte påstå att det var en utav mina
bättre träningen, men det är smällar man får ta,
med en nypa salt helt enkelt!

annars är jag trött.
har nationella engelska i morgon och jag vill verkligen inte dit.
noooo. men jag måste, fasan, jag måste! läs & hörförståelse.
men kuuuuuul då, jag kommer säkert lyckas, högst poäng.
not! fattade ju inte ens handlingen i filmen som vi såg på engelska
i skolan idag. quite körd? yeeea.

nu ska jag äta kvällsmat & sedan se en film.
sov gott sen!
pussipuss!



' i can handle myself,
i don't need your help anymore.

vad gör jag med munnen? hum, jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0