DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU!

glad kväll , skön kväll. älskade väder.

gick på teorin, pratade om mörkerkörning och vänstersvängar.
drog 10 minuter innan det var slut. åkte till träningen.
fick inte vara med och spela boll, så jag sprang runt
lite och sparkade lite bollar i luften och nicka & tränade mage och armar.
roligt träning? svar nej. men min fot kändes bra! bravo.

i morgon är det finallyyyy fredag!
så skönt, då har jag bestämt mig för att sola.
försöka få lite färg. jag hoppas det är fint väder
i morgon.

blir en skön helg på landet med mina underbara tösar, johanna och angelica.
teror jag vi kom fram till (?)

aja. nog och det!
nu blir det plugg.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0