'cause i can't live without.

godmorgon people!

jag ser inte fram emot min vecka.
det är lördag idag och jag känner att jag är i stort
behov av att plugga lite, men nej. det har jag no time till.

idag ska jag hjälpa ronja att mublera hennes rum,
sedan ska jag köpa benskydd (h).
sedan klockan 3 ska jag nog kolla på IFK damerna.
de möter madesjö. ska nog se med johanna & ronja?
så det blir nog mycket trevligt!

sen ikväll ska jag städa mitt rum, och efter det ska plugga
och sen så är det nog dags att sova.

i morgon är det match! borta i kalmar. lång resa!
det gillar jag, då har jag tid för att plugga, BRA.

nu ska jag klä på mig och kila ner mot knäppgatan där ronja
bor. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0