yxbacken!

wih,  äter frukost. är inte speciellt hungrig.
konstigt det här, igår innan jag somna var jag jättehungig
men tänkte, äsch, jag tar det till frukost.
men så är jag inte hungrig? hum, skumt.

ska i vilken fall som helst, bege mig ut till yxbacken vid 9 för att
visa mina kvalitér i snowboard. hela jag kommer se ut som ett
blåmärke vid 2-tiden då jag får gå hem. men det blir nog fun.

träning ikväll. det gör nog min dag att vi ska simma!
dock lär vi simma några kilometer. 40 längder tror jag är
1 kilometer? eller nått. orkar inte räkna, men en länga är ju 25 meter.
men skönt med varierande träning!

i helgen är det träningsläger i eneby. hah!
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0